Revitalizacija turizma: Hrvaška na potezi!

0
67

Hrvaška je letos zabeležila izjemen turistični uspeh, saj je do zdaj gostila več kot 4,7 milijona obiskovalcev, kar predstavlja 7-odstotno povečanje v primerjavi z enakim obdobjem lani. Tudi število prenočitev je zraslo za 5 odstotkov. Med najbolj priljubljenimi destinacijami so Dubrovnik, Zagreb, Rovinj, Split in Poreč, ki so privabili največ turistov.

Turistični svetovalec Đanino Sučić je v intervjuju za oddajo Studio 4 izpostavil nekaj zanimivih trendov, ki vplivajo na hrvaški turistični trg. “Struktura gostov se trenutno ne spreminja drastično, vendar opažamo rahel upad povpraševanja po dražjih namestitvah, kar pomeni, da so gostje postali bolj previdni pri trošenju,” je dejal Sučić.

Gostje se vse bolj poslužujejo neposrednega stika z lastniki namestitev, saj želijo doseči nižje cene. “Prihaja do anomalije – gostje, ki na spletnih platformah najdejo namestitev, poskušajo kontaktirati direktno lastnika in tako doseči nekoliko boljšo ceno, saj vedo, da spletna platforma v tem poslu odnese velik del pogače. Naši gostje so v takšni ekonomski situaciji, da bodo še naprej pozorni na ceno,” je pojasnil Sučić.

Sučić je izpostavil tudi, da trenutna ekonomska situacija vpliva na vedenje turistov. Gostje so bolj preudarni in iščejo načine, kako prihraniti pri stroških nastanitve. To vključuje iskanje boljših ponudb in neposredno komunikacijo z lastniki, kar omogoča izogibanje provizijam spletnih platform.

Čeprav se povpraševanje po dražjih namestitvah zmanjšuje, Hrvaška ostaja ena najbolj priljubljenih destinacij na Jadranu. Raznolikost ponudbe, od luksuznih hotelov do cenovno dostopnejših apartmajev in kampov, omogoča privabljanje širokega spektra turistov. Poleg tega so priljubljena mesta, kot so Dubrovnik, Zagreb, Rovinj, Split in Poreč, še vedno magnet za obiskovalce, ki iščejo kulturo, zgodovino in čudovite obale.

Hrvaška turistična industrija se bo morala prilagoditi tem spremembam, da bo ohranila svojo privlačnost in konkurenčnost. Fleksibilnost pri cenah, izboljšanje neposredne komunikacije z gosti in prilagajanje ponudbe njihovim potrebam bodo ključni za nadaljnji uspeh. Kljub izzivom ostaja Hrvaška s svojimi naravnimi lepotami in bogato kulturno dediščino ena izmed najbolj privlačnih destinacij na svetu.

Spletno uredništvo

PUSTITE KOMENTAR

Prosim vnesite svoj komentar!
Prosimo, vnesite svoje ime tukaj