Kitajske, turške in vietnamske znamke se pripravljajo na osvajanje evropskih kupcev vozil, pri čemer München postaja eno ključnih središč te avtomobilske transformacije. Na sejmu IAA v Münchnu smo videli, kako se kitajski velikan BYD postavlja ob bok Volkswagnu, kar kaže na njihovo ambicijo in samozavest. Cilj BYD-a je, da do konca leta vstopi tudi na slovenski trg.

Naval novih avtomobilskih znamk iz Azije na evropski trg je očiten na sejmišču IAA v Münchnu. Kitajske znamke, kot so BYD, Xpeng in Changan, so vse bolj prisotne in si prizadevajo za pridobitev evropskih partnerjev. BYD je z velikim razstavnim prostorom v središču Münchna jasno pokazal svojo že utrjeno prisotnost v Evropi in napovedal svoj prihod v Slovenijo še pred koncem leta.

BYD

 

Xpeng in Changan

Xpeng, ki je svoje vozila začel proizvajati v Magni v avstrijskem Gradcu, je z odprtjem pisarne v Budimpešti potrdil svoj vstop na slovenski trg. Changan pa je na sejmu predstavil svojo strategijo “iz Evrope za Evropo”, ki vključuje načrtovane naložbe v višini več milijard evrov do leta 2030.

Xpeng

Predsednik podjetja Zhao Fei je napovedal, da bodo v Evropi v naslednjih treh letih predstavili osem novih modelov, vključno s priključnimi hibridi.

Changan

Vstop turških in vietnamskih znamk

Turške in vietnamske znamke prav tako ne zaostajajo. Togg, turška znamka vozil, je na testih varnosti Euro NCAP presegla evropske standarde, kar je vzbudilo veliko zanimanja, zlasti med milijoni Turkov, ki živijo v Nemčiji. Turški in vietnamski proizvajalci tako kot kitajski kolegi načrtujejo širitev na evropski trg.

Togg

Azijski avtomobilski proizvajalci, vključno s kitajskimi, turškimi in vietnamskimi znamkami, vse bolj pritiskajo na evropski trg, kar prinaša nove možnosti in izzive za evropske potrošnike in proizvajalce. Pričakujemo lahko, da bodo te znamke spremenile dinamiko trga, s čimer bodo evropskim kupcem ponudile večjo izbiro in inovativne rešitve.

 

Spletno uredništvo